Istnieją różne media społecznościowe, dzięki którym reklama firmy w internecie staje się jeszcze bardziej skuteczna. Niektóre z nich poświęcone są tematykom ogólnym, ale niektóre dedykowane są konkretnym rodzajom odbiorców. Takimi właśnie mediami społecznościowymi są obecnie Google+ i LinkedIn.

Do kogo skierowane są serwisy Google+ i LinkedIn

Google+ w swoich początkach skierowane było do wszystkich i pełniło podobną funkcję jak dzisiejszy Facebook , dla którego zresztą stanowiło dość silną konkurencję. Właściciele portalu postanowili jednak jakiś czas temu wprowadzić w nim znaczne zmiany, po których jest on skierowany głównie do przedsiębiorców i ich klientów. Portal pozwala na umieszczenie łatwej do znalezienia informacji firmie, aktualności i wielu innych.

LinkedIn to medium, które służy przede wszystkim łączeniu ludzi na płaszczyźnie biznesowej i zawodowej. Łączy więc pracodawców i specjalistów będących ich potencjalnymi pracownikami, przedsiębiorców z klientami i partnerami biznesowymi.

Dodatkowym narzędziem, które sprawia, że firma jest bardziej widoczna, a także może kierować potencjalnych czytelników do kont na Google+ i LinkedIn są wirtualne wizytówki, jakie można stworzyć w poświęconych temu katalogach wizytówek firm. Warto zainteresować się również katalogami branżowymi, łączącymi przedsiębiorców działających w podobnym obszarze rynku.